25 Temmuz 2012 Çarşamba

Bosch Servisi Narlıdere

yöneticilerinin aldıgı yanlış kararlarının acı faturasını kullanıcıları ile beraber sistemi yeni yerlerinde yeniden ayaga kaldırmaya çalısan teknik ekibinin de ödediği firmadır. yumurta pardon sel kapıya dayanınca kabak öncelikli olarak teknik ekiplere patlamıstır, sistemi ayaga kaldırmak herseyi eski haline getirmek yeniden kurmak gerekmektedir. ama cok zamanları da yoktur tabii , o sistemi kurmak için harcanmıs geniş zamanlar gunler hatta saatlere sıgdırılmak zorundadır. çünkü kullanıcılarına kesintisiz servis vermek zorunda oldukları sektorde kesintinin allahını yasatmaktadırlar. Bosch Servisi Narlıdere sistemlerinin can damarını dere yatagına kurmak gibi bir kararı alabilen yada bu durumu goz ardı eden yada bir durum/felaket senaryosu yapmaktan aciz olan yada buna para harcamayı gereksiz goren ama reklamlarında oynatacagı unlulerın seciminde buyuk titizlik gosterip paraları pazarlama faaliyetlerine acımadan yatırabilen yoneticileri olan firmanın olayda hıc bır sucu olmayan teknik ekipleri 24 saat mesai ile sistemi ayaga kaldırmak için an itibari ile halen calısmaktadır .hepsine kolay gelsin, gecmiş olsun, işleri rast gitsin demekten baska birsey gelmez elden...olayın asıl sorumluları hakettiklerini bulur, ders alması gereken herkes, her firma bu olaydan dersini alır da kendi sistemleri için düsünmeye baslar umarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder