19 Ekim 2011 Çarşamba
Dekorasyonda renk uyumu
artık reklamlarından gına geldıgını dusundugum telekom sirketi. evet guzel reklamlar ancak bu kadar da insanin beyni yıkanılmaz. ınsanları farkında olmadan boğuyorlar, soğutuyolar bu kadar mass media reklam verınce bence. pazarlama stratejilerinde acaba bu goz onunde bulundurulmuyor mu? bi treshold var sonucta. bı dayanma suresı var ınsanların.
2012 Avize modelleri
her dakika aynı sesı aynı mesajı, aynı reklamı duyunca onu seveceksın dıye bırsey yok kı kardesım. tam tersıne en sevdıgın sarkı da olsa her gun 1000 kere dınlemezsın. dınleyınce bıkarsın. cok basıt bı mantık. en sevdigin yemegi de her gun yemezsin, boyk gelir di mi? Dekorasyonda Renk uyumu
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder