19 Ekim 2011 Çarşamba
2012 avize modelleri
şimdi bazı yazar ve okur arkadaşlar "ne var bunda şimdi" diyebilir, 2012 Avize Modelleri tepkimin sebebini anlayamayabilirler. hemen kendimce sinirlenme sebebimi açıklayayım: müşteri hizmetlerine önem verdiğini iddia edip, her hafta yüksek fatura ödeyen abonelerine gönderdiği abuk subuk promosyonlara trilyonlarca lira harcayıp, bu müşterilerine (müşterilerinin öyle bir talebi olmadığı halde) first class diye bir hizmet sunan bir gsm operatörü firma, nasıl olur da 5 kontör için bu hizmete dahil*müşterisine böyle dümbükçe davranabilir. misal, senede en az 30 milyarlık alış veriş yaptığınız mahalle bakkalınızın, size parasını ödeyeceğiniz bir tane sakız için laga luga yaptığını, "geçen gün paranız çıkışmamıştı, paranızı eksik vermiştiniz, 1 gün sonra ödemiştiniz ama şimdi o sakızı alamazsınız bozuk paranız yoksa, bırakın çabuk o aldığınız sakızı yerine!" dediğini düşünsenize bir? siz o bakkaldan bir daha alışveriş yapar mısınız??? 2012 avize modelleri
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder